Gris

HeejHeeej!

Dagen började med att jag klev upp kl 09:50 för det hde jag ställt klockan på. Sjunde Himlen började kl 10:00 så det kunde jag inte missa. När det var slut så hjälpte jag mamma med lite saker sen så åkte hon på jobbet och jag somnade i soffan. Innan mamma åkte på jobbet sa hon att jag skulle städa på mitt rum för att det inte fick bo en gris där, sen sa hon oxå att jag skulle klippa gräsmattan. Det jag gjorde en timme innan hon slutade (hon slutade 21:00) var att klippa halva gräsmattan...

Nu ska jag sova för imorgon är klockan ställd på 09:50 för att jag ska titta på Sjunde himen såklart. ;).

Btw: jag orkar inte göra designen...




Crazy hair..

Sov gott!
Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback